حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

گسترش فرهنگ حمایت از تولید ملی

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

منطقی است که گسترش فرهنگ حمایت از تولید ملی تابع قواعد "گسترش نو آوری" یا "Diffusion of Innovations" باشه.

البته دو عامل رو باید درمورد گسترش فرهنگ حمایت از تولید ملی در ایران مدنظر قرار داد.

اولین عامل، تاکید مقام معظم رهبری بر بحث اقتصاد مقاومتی هست که می تونه "پذیرندگان اولیه" ی فرهنگ حمایت از تولید ملی رو فراتر از Innovator و Early adopter (به معنای بین المللی) ببره. در نتیجه، گسترش فرهنگ حمایت از تولید ملی می تونه تسریع بشه.

دومین عامل این هست که، (تا اونجا که من می دونم)، Innovotor و Early adopter معمولا سن کم تر و همین طور محافظه کاری کمتری دارند. به خاطر این ویژگی ها، معمولا "ملی گرایی مصرف کننده" پایین تری هم خواهند داشت. در نتیجه احتمالا فرهنگ سازی حمایت از تولید ملی کند خواهد شد.



گسترش نوآوری



Diffusion of Innovations


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۱)

۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۶:۲۳ khademoreza kusar

وب بسیار عالی دارید حتما لینکتان در پیوند های ما قرار میگیره

موفق باشید

پاسخ:
بی نهایت ممنون از لطفتون
شما هم با افتخار لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی