گسترش فرهنگ حمایت از تولید ملی
منطقی است که گسترش فرهنگ حمایت از تولید ملی تابع قواعد "گسترش نو آوری" یا "Diffusion of Innovations" باشه.
البته دو عامل رو باید درمورد گسترش فرهنگ حمایت از تولید ملی در ایران مدنظر قرار داد.
اولین عامل، تاکید مقام معظم رهبری بر بحث اقتصاد مقاومتی هست که می تونه "پذیرندگان اولیه" ی فرهنگ حمایت از تولید ملی رو فراتر از Innovator و Early adopter (به معنای بین المللی) ببره. در نتیجه، گسترش فرهنگ حمایت از تولید ملی می تونه تسریع بشه.
دومین عامل این هست که، (تا اونجا که من می دونم)، Innovotor و Early adopter معمولا سن کم تر و همین طور محافظه کاری کمتری دارند. به خاطر این ویژگی ها، معمولا "ملی گرایی مصرف کننده" پایین تری هم خواهند داشت. در نتیجه احتمالا فرهنگ سازی حمایت از تولید ملی کند خواهد شد.
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده
وب بسیار عالی دارید حتما لینکتان در پیوند های ما قرار میگیره
موفق باشید