حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

تحققیقات نشون داده که در کشور های در حال توسعه، ملی گرایی مصرف کننده و پذیرش فرهنگی (Cultural Openness) می تونن دو مقوله ی از هم جدا باشن یا می تونن رابطه ی منفی با هم داشته باشن. در اینجا مراد از پذیرش فرهنگی، علاقه به فرهنگ و ارزش های خارجی است. برای من که امیدوارم از نتیجه ی این تحقیقات برای افزایش ملی گرایی مصرف کننده استفاده کنم یکم سردرگم کننده است.


مقاله 1:

Branded Products as a Passport to Global Citizenship: Perspective form Developed and Developing countries


مقاله 2:

ارتباط ملی گرایی مصرفی با تجمل گرایی، پذیرش فرهنگی و تهدید ادراک شده افتصادی در ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی



بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۹
نیما نوری نژاد