حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

حمایت از تولید ملی در آمریکا

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ق.ظ

رکود بزرگ به رکود گسترده ی اقتصادی بین 1930 تا 1940 اطلاق میشه. این دوره را می توان عمیق ترین، طلانی ترین و گسترده ترین بحران اقتصادی قرن بیستم دانست. شروع این رکود از روز سه شنبه ی سیاه بود (روز سقوط بورس آمریکا در سا 1929). بعد از سه شنبه ی سیاه به سرعت این رکود از آمریکا به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد.


تصویری از بج حمایت از گروه "Made in America Club" . این گروه در دوران رکود بزرگ برای ترویج خرید محصولات ساخت آمریکا شکل گرفت. فعالیت های این گروه موجب تقویت اقتصاد و اشتغال زایی در آمریکا شد.


گروه حمایت از محصولات ساخت آمریکا

Made in America Club

رکود بزرگ


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۱)

۰۸ تیر ۹۶ ، ۰۹:۵۶ سام نجفی نیا
اطلاعات خوب بود مرسی
پاسخ:
واقعا ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی