حمایت از تولید ملی و خدمات پس از فروش
چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ
به نظرم یکی از نکاتی که تولیدکننده های ایرانی می تونن به عنوان برتری رقابتی روی اون کار کنن، کیفیت خدمات پس از فروش هست. شاید ایران برای بخش اعظمی از تولیدکننده های خارجی، اون قدر بازار بزرگی نباشه که بخواهند سرمایه گذاری بزرگی برای بحث خدمات پس از فروش انجام بدهند. خدمات پس از فروش گسترده و چابک می تونه یه برتری رقابتی محسوب بشه که فراهم کردن اون بدون شک برای ایرانی ها آسان تره.
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده