از ماه رمضان 2017 در کشور قطر در راستای حمایت از تولید ملی کمپینی تحت عنوان "کالای ملی" شروع به کار کرده است. در این کمپین، با همکاری وزارت اقتصاد و تجارت قطر و فروشگاه ها و مراکز خرید، کالاهای تولید قطر با علامت "کالای ملی" به مشتری ها معرفی می شوند. این کمپین بخشی از حرکتی تحت عنوان "َAqal Min Al Wajeb" یا "حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم" می باشد که توسط وزارت اقتصاد و تجارت قطر آغاز شده است.
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده