حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

تصویر تبلیغاتی زیر برای حمایت از تولید ملی در آمریکا ساخته شده. در واقع این تصویر به انتقام از ژاپنی ها بابت حمله به "پرل هاربر" اشاره داره و با تغییر تصویر تبلیغاتی مربوط به زمان جنگ جهانی دوم ایجاد شده است. در زمان جنگ جهانی دوم، دولت آمریکا مردم رو ترغیب می کرد که برای انتقام از ژاپن بابت حمله به "پرل هاربر" به نیروی دریایی بپیوندند. اکنون که جنگی در کار نیست برای انتقام از ژاپن بابت حمله به "پرل هاربر" مردم آمریکا دعوت می شوند که ماشین آمریکایی بخرند. حمله به "پرل هاربر"، حمله ی غافلگیر کننده ی ژاپن به آمریکا در سال 1941 می باشد که باعث ورود ایالات متحده به جنگ جهانی دوم شد.


تصویر تبلیغاتی در حمایت از تولید ملی

"ماشین آمریکایی بخرید، انتقام "پرل هاربر" را بگیرید"

Buy American


تصویر تبلیغاتی اصلی مربوط به جنگ جهانی دوم

"هم اکنون به نیروی دریایی بپیوندید، انتقام "پرل هاربر" را بگیرید"

Join the navy


Buy American Car

Join The Navy



بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی