حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

احساس منفی نسبت به یک کشور خارجی یا همون Animosity باعث افزایش حس ملی گرایی مصرف کننده میشه. این همون مسیری هست که تصویر تیلیغاتی زیر برای حمایت از تولید ملی داره دنبال می کنه. در این تصویر سعی شده از حس منفی مردم آمریکا نسبت به کشور ژاپن ( در نتیجه ی جنگ جهانی دوم ) جهت حمایت از تولید ملی استفاده بشه.


Buy American


مقاله:

Consumer Ethnocentrism and Its Antecendents : An Explotary Study of Consumers in India

منبع تصویر:

نظرات  (۱)

۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۲ تکراری Tekrari
:|
انصافا اگه تو ایران این کارو بکنیم، یه عده روشنفکر نمیان بگن "گربه دستش به گوشت نمی رسید می گفت بو میده"؟

کارتون خیلی ارزشمنده، خدا خیرتون بده
پیشنهاد می کنم برندهای ایرانی خوبی که بازدید کننده های وبتون می شناسن رو معرفی کنن و تو وبلاگتون قرار بدید، به نظرم به تحقق هدف وبتون کمک کنه.
ببخشید جسارت کردم
پاسخ:
بی نهایت ممنون که به وبلاگ سر می زنین. مرسی از راهنمایی عالی تون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی