حمایت از تولید ملی از طریق حس منفی نسبت به کشورهای خارجی
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ب.ظ
احساس منفی نسبت به یک کشور خارجی یا همون Animosity باعث افزایش حس ملی گرایی مصرف کننده میشه. این همون مسیری هست که تصویر تیلیغاتی زیر برای حمایت از تولید ملی داره دنبال می کنه. در این تصویر سعی شده از حس منفی مردم آمریکا نسبت به کشور ژاپن ( در نتیجه ی جنگ جهانی دوم ) جهت حمایت از تولید ملی استفاده بشه.
مقاله:
Consumer Ethnocentrism and Its Antecendents : An Explotary Study of Consumers in India
منبع تصویر:
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده
انصافا اگه تو ایران این کارو بکنیم، یه عده روشنفکر نمیان بگن "گربه دستش به گوشت نمی رسید می گفت بو میده"؟
کارتون خیلی ارزشمنده، خدا خیرتون بده
پیشنهاد می کنم برندهای ایرانی خوبی که بازدید کننده های وبتون می شناسن رو معرفی کنن و تو وبلاگتون قرار بدید، به نظرم به تحقق هدف وبتون کمک کنه.
ببخشید جسارت کردم