حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

حمایت از تولید ملی در ایتالیا

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ

کمپین Made in Italy یا "ساخته شده در ایتالیا" با هدف معرفی محصولات غذایی که واقعا ساخته شده در ایتالیا هستند به مردم کشور کانادا راه اندازی شده. کانادایی ها نزدیک به 3.6 میلیارد دلار در سال برای محصولات ایتالیای هزینه می کنن


شعار کمپین: "فقط بخاطر اینکه ایتالیایی به نظر می رسه، معنیش این نیست که ایتالیاییه"


ساخته شده در ایتالیا


Made in Italy


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی