حمایت از تولید ملی در ایتالیا
يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ
کمپین Made in Italy یا "ساخته شده در ایتالیا" با هدف معرفی محصولات غذایی که واقعا ساخته شده در ایتالیا هستند به مردم کشور کانادا راه اندازی شده. کانادایی ها نزدیک به 3.6 میلیارد دلار در سال برای محصولات ایتالیای هزینه می کنن
شعار کمپین: "فقط بخاطر اینکه ایتالیایی به نظر می رسه، معنیش این نیست که ایتالیاییه"
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده