حمایت از تولید ملی در بریتانیا
کمپین Made in Britain یا "ساخته شده در بریتانیا"، با هدف معرفی تولید کننده های بریتانیایی (بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی) از سال 2011 شروع به کار کرده است.
در وبسایت این کمپین اشاره شده است که هدف از این کمپین، بکپارچه سازی جامعه ی تولید کننده های بریتانیا هست.
تحقیقاتی که در سال 2011 انجام گرفت نشون داد که هر چند که تقاضا برای محصولات ساخت بریتانیا در انگلستان وجود داره، ولی خلا معرفی منسجم تولیدکننده ی های بریتانیایی حس میشه. این کمپین برای پوشش دادن این خلا به وجود اومد.
تولیدکننده ها برای عضویت در این کمپین باید اسنادی رو ارائه کنن که نشون میده در مرزهای بریناتیای کبیر و ایرلند شمالی تولید رو انجام میدن. همینطور باید حق عضویت سالانه (100 تا 1500 پوند متناسب با سایز تولیدکننده) رو پرداخت کنن تا بتونن از لوگوی این کمپین روی محصولاتشون استفاده کنن.
این کمپین در سال 2012، حمایت حزب کارگر انگلستان رو بدست آورد.
امید اینکه روزی جایگاه تولید ملی در ایران و حمایت از تولید ملی از سوی مردم ، به گونه ای باشد که تولیدکننده ها برای اینکه نشون بدن ایرانی هستند سر و دست بشکونن.
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده