حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

حمایت از تولید ملی از طریق کمپین های "Made in"

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ب.ظ

تا حالا سه نوع کلی از کمپین های تبلیغاتی "Made in" را پیدا کردم.

نوع اول به منظور تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی است. مثل "Crafted with pride in USA"

نوع دوم برای کشورهایی به کار میره که تقاضا برای کالای تولید داخلی وجود داره و هدف از کمپین، ایجاد آگاهی نسبت به برند هایی است که واقعا تولید داخلی هستند. به عنوان مثال کمپین "Made in Britain"

نوع سوم، کمپین هایی مثل "Made in Italy" است. در این حالت محصولات یک کشور مثل ایتالیا در کشوری دیگر مثل کانادا تقاضا داره و هدف از کمپین ایجاد آگاهی در مورد برندهایی است که واقعا تولید کشور ایتالیا هستند.


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی