چگونگی افزایش ملی گرایی مصرف کننده
جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ
متاسفانه هنوز نتونستم مقاله ای پبدا کنم که بر روی افزایش ملی گرایی مصرف کننده تحقیق کرده باشه. اونچه تا حالا تونستم پیدا کنم یک سری فاکتورهاست که بین افراد با ملی گرایی مصرف کننده ی بالا مشترکه. قبول دارم که از این فاکتورها میشه برای بخش بندی بازار استفاده کرد و در نهایت افراد دارای این فاکتورها رو به عنوان بازار هدف محصولات ایرانی انتخاب کرد. ولی من به دنبال راه علمی و عملی افزایش ملی گرایی مصرف کننده در ایران هستم.
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده