ملی گرایی مصرف کننده و تهدید اقتصادی
جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ
بر اساس تحقیق انجام شده توسط خانم آنت و آقایان سجادی و خیبری در ایران، بین ملی گرایی مصرف کننده و درک از تهدید اقتصادی خرید محصولات خارجی ارتباط مثبت وجود داره. پس با گام برداشتن در مسیر افزایش درک مردم از این تهدید اقتصادی می تونیم موجب افزایش ملی گرایی مصرف کننده بشیم و از این طریق باعث تحریک تقاضا برای محصولات تولید داخلی بشیم.
مقاله :
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده