حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

ملی گرایی مصرف کننده و تهدید اقتصادی

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ

بر اساس تحقیق انجام شده توسط خانم آنت و آقایان سجادی و خیبری در ایران، بین ملی گرایی مصرف کننده و درک از تهدید اقتصادی خرید محصولات خارجی ارتباط مثبت وجود داره. پس با گام برداشتن در مسیر افزایش درک مردم از این تهدید اقتصادی می تونیم موجب افزایش ملی گرایی مصرف کننده بشیم و از این طریق باعث تحریک تقاضا برای محصولات تولید داخلی بشیم.

مقاله :

ارتباط ملی گرایی مصرفی با تجمل گرایی، پذیرش فرهنگی و تهدید ادراک شده افتصادی در ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی



بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۱)

۰۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۰ حسین ۶۰ ساله
احساس مسولیتی که در قبال کشور و تولید داخلی ان داری بوضوح در انتخاب مطلب و انعکاس ان مشهود است . به خودم می بالم که در ایران زمینم  دلاورانی خود باور در عرصه تولید و خودکفایی قدم گذاشته اند که عاشقانه به اتیه کشورشان می اندیشند . برادر خدا قوت   عزتت پایدار
پاسخ:
باعث افتخاره که به وبلاگ من سر زدید. ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی