ملی گرایی مصرف کننده در بخش های گوناگون جامعه
جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ
ملی گرایی مصرف کننده در خانم ها، افراد مسن تر، افرادی که سطح تحصیلات پایین تر و افرادی که سطح درامد پایین تری دارند قوی تر می باشد. از این رو به هنگام هدف گذاری و طراحی کمپین های تبلیغاتی که در راستای حمایت از تولید داخلی و با محوریت ملی گرایی هستند، بخش هایی از بازار که شامل این افراد می باشند باید در اولویت قرار گیرند.
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده