حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

Walmart (وال مارت) یک کمپانی خرده فروشی (Retail) آمریکاییه که در کشورهای متفاوت سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای داره. وال مارت در سال 2016 بزرگترین شرکت خرده فروشی جهان شد. این کمپانی در کمپین تبلیغاتی خود (June, 2016) در آمریکا

از Consumer Ethnocentrism (ملی گرایی مصرف کننده) برای ایجاد و معرفی یک برتری رقابتی استفاده می کنه. وال مارت اعلام کرده که دو-سوم محصولاتی که در فروشگاه های موجود در آمریکا عرضه میشه آمریکایی هستند (ساخته شده یا تامین شده یا اسمبل شده (مونتاژ شده) یا کشت شده در آمریکا).


Walmart1


منبع 1

منبع 2


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی