استفاده از ملی گرایی مصرف کننده برای ایجاد و معرفی یک برتری رقابتی
پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲ ق.ظ
Walmart (وال مارت) یک کمپانی خرده فروشی (Retail) آمریکاییه که در کشورهای متفاوت سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای داره. وال مارت در سال 2016 بزرگترین شرکت خرده فروشی جهان شد. این کمپانی در کمپین تبلیغاتی خود (June, 2016) در آمریکا
از Consumer Ethnocentrism (ملی گرایی مصرف کننده) برای ایجاد و معرفی یک برتری رقابتی استفاده می کنه. وال مارت اعلام کرده که دو-سوم محصولاتی که در فروشگاه های موجود در آمریکا عرضه میشه آمریکایی هستند (ساخته شده یا تامین شده یا اسمبل شده (مونتاژ شده) یا کشت شده در آمریکا).
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده