حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

میهن پرستی اقتصادی

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

Economic Patriotism یا "میهن پرستی اقتصادی" به مجموعه اقداماتی اطلاق میشه که هدفشون طرفداری از کالا یا خدمات تولید داخلی است. میهن پرستی اقتصادی به دو قسمت Protectionism و Demand Stimulation تقسیم میشه. Protectionism یا "حمایت از تولید داخلی" (حمایت گرایی) به اقدامات کنترلی مثل اعمال تعرفه گمرکی و سهمیه بندی اطلاق میشه که در راستای حمایت از تولیدکننده های داخلی در مقابل رقبای خارجی هستند. Demand Stimulation یا "تحریک تقاضا" به اقداماتی اشاره داره که مصرف کننده ها رو به خرید کالای تولید داخلی تشویق می کنه.


منبع


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی