مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال کالاهای تولید داخلی
جدیدترین فلسفه ی بازاریابی ، Societal Marketing Concept نام داره. در این فلسفه با هدف تضمین طولانی مدت سودآوری به سه المان توجه میشه. این سه المان "سود شرکت" ، "رضایت مشتری" و منافع جامعه (در واقع رضایت مشتری در طولانی مدت) هستند. به عنوان مثال شرکت ها با انجام کارهای خیریه یا کمک برای پیشگیری و درمان بیماری هایی چون ایدز یا سرطان سینه نقش خودشون رو در قبال منافع جامعه ایفا می کنن. در کمپین تبلیغاتی (Walmart June, 2016) سعی شده با تکیه بر استفاده از کالاهای تولید داخلی آمریکا و نقش اون در اشتغال زایی ، المان سوم از این فلسفه ی بازاریابی پوشش داده بشه. وال مارت در حال حاضر مدعی است که دو-سوم محصولات عرضه شده در فروشگاه هایش در آمریکا، کالاهایی هستند که به نوعی تولید داخلی آمریکا می باشند. در این کمپین تبلیغاتی وال مارت متعهد شده که تا سال 2023 در فروشگاه هایش 250 میلیارد دلار بیشتر از وضعیت کنونی از کالاهایی که در اشتغال آمریکایی ها نقش دارند عرضه کنه. این شرکت مدعی شده با برداشتن این قدم به صورت تقریبی 1 میلیون کار جدید برای آمرکایی ها ایجاد می شود.
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده