حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

حمایت از تولید ملی

میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران از منظر علم مدیریت بازاریابی

راهکارهای علم مدیریت بازاریابی برای تقویت ملی گرایی مصرف کننده، تحریک تقاضا برای کالاهای تولید داخلی، افزایش میهن پرستی اقتصادی و حمایت از تولید ملی در ایران

بایگانی
آخرین نظرات

افراد مورد تهدید توسط محصولات خارجی

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ

Consumer Ethnocentrism (ملی گرایی مصرف کننده) و امتیاز CETSCALE (شاخص CET) در افرادی که زندگیشون (مثلا شغلشون) از طرف محصولات خارجی مورد تهدید هست بالاتر خواهد بود. از این رو فکر می کنم "مورد تهدید بودن از سوی محصولات خارجی" می تونه به عنوان یک ویژگی برای بخش بندی بازار مدنظر باشه. هدف قرار دادن افرادی که این ویژگی رو دارن مثلا افرادی که توی مجموعه های تولیدی ایرانی کار می کنن، با کمپین های تبلیغاتی با محوریت Consumer Ethnocentrism (ملی گرایی مصرف کننده) بازخوردهای مثبت تری خواهد داشت.


مقاله


بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی