افراد مورد تهدید توسط محصولات خارجی
چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ
Consumer Ethnocentrism (ملی گرایی مصرف کننده) و امتیاز CETSCALE (شاخص CET) در افرادی که زندگیشون (مثلا شغلشون) از طرف محصولات خارجی مورد تهدید هست بالاتر خواهد بود. از این رو فکر می کنم "مورد تهدید بودن از سوی محصولات خارجی" می تونه به عنوان یک ویژگی برای بخش بندی بازار مدنظر باشه. هدف قرار دادن افرادی که این ویژگی رو دارن مثلا افرادی که توی مجموعه های تولیدی ایرانی کار می کنن، با کمپین های تبلیغاتی با محوریت Consumer Ethnocentrism (ملی گرایی مصرف کننده) بازخوردهای مثبت تری خواهد داشت.
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده