شاخص CET
دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ
میشه گرایش مردم رو بر اساس تمایلشون به خرید محصولات داخلی و در نقطه ی مقابل تمایل به خرید محصولات خارجی طیف بندی کرد. CETSCALE
(شاخص CET) یک ابزاره. این ابزار گرایش مردم رو توی طیف مذکور اندازه گیری می کنه. هر چی امتیاز CETSCALE (شاخص CET) بالاتر باشه،
Consumer Ethnocentrism (ملی گرایی مصرف کننده) و گرایش مردم به خرید محصولات داخلی بالاتر خواهد.
بازاریابی ، تولید داخلی ، حمایت از تولید داخلی ، تولید ملی ، حمایت از تولید ملی ، کالای ایرانی ، محصولات ایرانی ، برند ایرانی ، ملی گرایی مصرف کننده